uf

alıcıları fenaa kapatmısım bu gece .
yazamıyorum.

bi dk msj geldi.
arkadasım -neyin kafasını yasıon yazmıs. -neden dedim. -bebeğim? dedim- pcdeyim dedin dedi napıon demedim o mesajı bi saat önce atmstm dedi
evet yakıyorum kesin devreleri.





tamam kestim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder