işkence eğlence..

sevgili blog.
bugün koluma konan sivrisinege hic bi tepki göstermeden o'nun kanımı emisini izleyerek kendime işkence ettim.
cok zevkliydi.
nokta.




psikopatlasabiliyorumsanırımaradabirnedersiniz?

1 yorum:

  1. very good blog, congratulations
    regard from Reus Catalonia Europe
    thank you

    YanıtlaSil