el-ve-da

hayatımdan yine birilerinimi defettim farketmeden.?


sanırım haketmisler.. ne dersiniz.?

insanlar azaldıkca

hayatımda

bosluk cogalıyo..

sesleniyorum .

yankı yapıyo..

Elveda..

veda..

da..

a..            




          12,09,2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder