hayatımdan yine birilerinimi defettim farketmeden.?
sanırım haketmisler.. ne dersiniz.?
insanlar azaldıkca
hayatımda
bosluk cogalıyo..
sesleniyorum .
yankı yapıyo..
Elveda..
veda..
da..
a..
12,09,2008
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder