bir dünün özeti...

09.45 : uyandım...
10.00 : düşündüm
10.05: yüzümü yıkamalıyım dedim
10:10 : üşendim
10:15 : hülya uyansın diye topuklu ayakkabılarımı takırdatarak evin merdivenlerini inip çıktım
...
12:00: kimya kasmaya çalıştım ve sıkıldım
12:30: blog blablabla blog blablabala..
13.00 :nikotin aldım
14:00: kafein aldım
15:00: sıkıldım
16:00: mesajlar aldım cevap attım şarjm bitti şarja takmayı düşündüm üşendim
17:00:odama inip uyumak istedim merdivenler uzak, mutfak sıcak geldi mayıştım...
18:00: annemin yumuk elleriyle yaptığı pizza hamurunu bıçakladım

19:00: ve sıkıldım... nikotin aldım...
20,00: tv açtım ve bu aletin boş bir aptal kutusu olduğunu tekarardan düşündüm sinirlenip kapattım.
21:00:az miktarda alkol aldım (tamam fazla da denilebir ama abartmadım.)22.00: bir şey söyle isidore triplerine girdim
23.00:banyonun ışığını kapatıp, duşa girdim ve şarkı söyledim kendimi yağmurun altında ıssız bir sokakta şarkı söylerken filan diye hayal ettim.
23.30: atraksiyon yaratmalıyım dedim ve birileriyle tartıştım
00,00: nikotin aldım
01,00:ve sıkıldım
01,30:  speed of pain dinleyerek bunalıma girdim
02,00:speeding cars dinledim ve yine aklıma inthar eden kız geldi.
03,00: ''evde kaldığım hergün, bir önceki günden daha da monoton, evet birşeyler yapmak lazım'' dedim ve ışıkları kapatarak,yatağa sokuldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder