bodrum bodrum..

sayende nefret eder oldum bodrumdan.. oysa ne cok severdım orayı anılarım vardı kucuklugume dair..
sonra sen gittin bodruma özlemlerim oldu orda geçici bi süreliğine..
sonra ihanet geldi..
sahi kaç kere aldattın beni?
sahi kaç kere aldandın bana?
bosver.
zaten kafam tassak gibi.
yaptıkların için üzgünüm..
-ve yapacaklarım için..


sadece gülümse...












çünkü;
bunlar daha iyi günlerin sevgilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder