şu msnde nokta koyup beklemeyi çok seviyorum..
aşşagıda ...... ileti yazıyor diyo yaa. karşıdaki salak da yiyip bekliyo yaa.
ahhahaha çok hoşuma gidiyo laan .
aşşagıda ...... ileti yazıyor diyo yaa. karşıdaki salak da yiyip bekliyo yaa.
ahhahaha çok hoşuma gidiyo laan .
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder