pisliğim be :D

şu msnde nokta koyup beklemeyi çok seviyorum..
aşşagıda ...... ileti yazıyor diyo yaa. karşıdaki salak da yiyip bekliyo yaa.
ahhahaha çok hoşuma gidiyo laan .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder