anane ziyaretleri çok yoruyo be beni.


ahhh ahh yine bir tatil.. yine bir ziyaret.. laf aramızda hani hiçde sevmem öküz öküz dolaşıp ev gezmelerine gitmeyi. ben dışarı çıkcaksam içerim moruk. gülerim eğlenirim en olmadı ağlar,zırlar ortalığı karıştırır evime gelirim.. atraksiyon lazım bana günlük hayatta ..
benim ççooook sevgili ananeciğimin kendisi deniz şehrinde oturduğundan hani.. yazın biraazda olsa gidesim gelir.. maksat deniz,kum,güneş değil tabi ki.. büyükleri ziyaret ama şööyle gitmişken denize uğramadan dönmekte ayıp olur diyince..
neyse işte zaten ananem yaratıcılığımı bayaa bir zorluyoo.. nasıl bir insansın sen anane soruyorum.?
bir lafı ikilemeden rahat etmez.
sen ağlarken o güler,üzülmez.
ahh o çenesi yokmudur allahım bir dakika sessizliğe erişmeeez.
heyy gidi anane heyy. sihirli annemde ki dududan da fenasın. sen varya sen tam cadı kaynanasın..
geçenlerde yine ananemdeyim daha dakka bir gol bir evde tamirat varmıs dış kapını üstünü boyuyolarmışmışta kapıya bi tane tahta yerleştirmişler. tahta da ne tahta mübarek odun. ben hani özlemişiimde ananemi aylardır görmediğimden içimde buruk bir heyecanla kapıya doğru koşuyorum vee baaaam.! owww şeeet.
gözümü açtığımda apartman lambasını ananemin kıkırdarken ağzında oynayan takma dişerini görüyorumm.. ben acıdan kıvranıyorum kafam olmuş yumurta sepeti kadın karşımda gülüyo küçücük çocuk gibi bide öyle tebessümle değil bildiğin kıs kıs gülüyoo. ahh anane ahhh. yedin beni.
herneyse işte geçenlerde ben yine ananemdeyim ee denize gitcez yanımdada arkadaşlarım bir heycan hazırlandık çıkıcaz evden bizimki tutturdumu bende gelcem.. tansiyon var kalp var astım var şeker var hava sıcak toz kum ortalık anane sen nereye dedim.?
ee bende gelcem güneşlencem kızım kenarda bi yerde ayaklarımıda suya sokarım demezmi. dedim şaka yapıyo heralde ilahi anane ömürsün ama yok baktım cantasını filanda aldı kadın ciddi. neyse anacım biz indik kapının önünde dolmuşa bindik zaten dolmuşa gitmek topu topu 20 adım ananem 5 adımda bir fısssssssss fıssssssssss astım ilacını alıyo. ayol denize geldik . ahh tamda yazın ortası cıbır cıbır kıpır kıpır herkes .. beybii feyssslermi dersin kaslılar mı dersin çıtır erkeklermii dersinn hani o biçim seç beğen al.. ananemde bizden uzak bi yere oturunca tabi bizim havamızdan geçilmez oldu attık havlularımızı şezlonga taktık gözlüklerimizide elimizde biralarımız abaza tim gibi sağı solu çaktırmadan kesmeye başladık bired pit çakması maviş gözlü sarışın pirensimi de gözüme kestirmiştim ki ahh ahh. neyse efeniim tabi ben çocuga bakmıyoorum böyle gözlü altından götürüorum ama konuşmalarımız öyle sesliki bütün plaj duyuyo ister istemez dikkat çekiyoruz ayool elimizde değil biliyorum gitmeden o çocukla muhabbeti kurcaz yani. bende uğraş son sürat ama belli etmiyorum . artık çocuğunda bana baktığından emin olduktan sonra yüzüstü uzanıp telefonumu aldım elime bakmayı kestim aradan iki üç dakika geçmeden bizim bired yanımda bitti zaten . birde sesi vardı ki yavruumuun sanki ses tellerine bal dökmüşler. neyse tanışma faslıdır falandır filandır yaşasın ufak bir tatil eğlencesi çıktı bana derken tabi bu arada muhabet koyulaşmışken.. o biricik baldan tatlı melek annemin sesini duymazmıyız.. hani biz duysak iyi bütün sahil duydu..
tabi çocuk mevzuyu ayıkamamış aptal aptal suratıma bakınır hala..
aramızda geçen üçlü diyalog:
ananem- junkiiee kızııııım ( denizin bi ucundan)
ben-efendim anane söyle
ananem-ayaklarımı suya çimdirdim şimdi iyicede güneş kremini getir yüzüme süreyim yanmasın
ben-tamam anane
anane- (5 dk snra) junkiee sana ne dedim ben
ben- tmam anane. (yine erteleme faslı hani belki unuturda susar)
ananem,-(yine bağırır) junkieee ayy bak fena oluyorum ayy ilacım tansiyonum şekerim aman allahım
ben- off tamam anane geldim geldim
ananem - kzıım gelince benim çantamda domates salatalık poşetide var onuda getirde salatalığı domatesi yerim poşetiylede şu sudaki balıkları tutarım hadi annem
ben -hönkkk
bired- neyse tanıştığıma memnun oldum arkadaşlar seslendi gidiyolarmış.
ben- nasıl yaa.? ama sen? ben? yaz tatili..
bired- güle güle..
çocuk ananemin hala junkiee diye yankılanan sesi,bizim kızların kahkahası benim şaşkın bakışlarım eşliğinde uzaklaşır ve arkadaşlarına birşeyler söyler gülerler ve kalkıp giderler
ve ananem bi kez daha karizmamı yerle bir ederek hayatımın beyaz atlı olmasada beyaz havlulu pirensini kaçırıp götürmüş oluur.

dipnot: ömrümü yedinn karııııııııı. ama seni seviyoreee.

3 yorum:

  1. hahaahahaha çoook güldüm yaa evet bendede böyle birtane var yaşlılar fenadır yaşlılar beladır onlar baştacıdır :)

    YanıtlaSil
  2. beğendim devam..

    YanıtlaSil
  3. bilmiyorum ama seviyorum lan ananemi babanemi halbuki sadece ailemi abim ben annem babam olarak kabul ederim :D ne bilim lan bi süre sonra acıyo insan. belkide bize baktıklarından borşlu hissediyoruzdur. onu bunu bilmem ne onlarla nede onlarsız. :D

    YanıtlaSil