
özledim seni ruhum..
sabahları bana kapıyı acan arkadasının şşşştttt! sesiyle parmaklarımın ucuna basa basa odana gelip seni öperek uyandırmayı özledim..
sinirlendiğin zaman gözlerini ardı ardına defalarca kırpışını özledim..
zamansız kıskançlıklarını özledim..
elini tutup sanki dünyaya meydan okurmuşçasına kalabalıkta yürümeyi özledim..
bizi kıskananlara inat herkesin önünde aşkımızı gözlerimizle haykırmayı özledim..
kavga edip bi sinirle çekip gitmeyi, telefonumu kapatıp ulaşılmazlığı seçmeyi, şarkımızı dinleyip ağlayarak seni aramayı özledim..
kim kimi daha çok öpcek diye yarıştığımız.. o ardı ardına öpüşlerimizi özledim..
beni ne kadar çok seviyorsun dediğinde.. kollarımı açıp gökyüzü kadar demeyi özledim..
beraber kafaları çekip aptal hayaller kurmayı özledim..
senin sorunlarını kendi sorunlarımmış gibi yaşayıp kendi sorunlarımı senin üstüne yıkmayı özledim..
yanyana o kadar çok vakit geçirmekten sadece birbirimizin anladığı dilde konuşup milletin bize boş boş bakmasını özledim..
mutfakta kahve pişirirken kahve makinesinin çıkardığı bateri sesine dair kurduğumuz hayali özledim..
bir saat boyunca hiç durmadan kavga etmeyi sonra hepsini küçücük bir öpücükle unutmayı özledim..
gözlerine baktığımda aklındakileri okumayı özledim..
sizin eve kaçak giriş, çıkışlarımı özledim..
her kavgadan sonra seni terkedip gitmeyi özledim..
seninle ölesiye kavga edip ertesi gün seni ölesiye sevdiğimi farketmeyi özledim..
tartıstıgımızda icimde olan o huzursuzluğu, geceleri uyuyamamayı özledim..
kafan dumanlıyken kurduğun o garip hayalleri özledim..
beraber aynı anda farklı şeylere gülmeyi daha sonra bunu farkedip daha da çok gülmeyi özledim..
sen uyurken ortalığı toplamayı.. yanında üstüste sigaralar yakmayı .. sensiz olduğumu hissettiğimden o dumanlarda boğulmayı dilediğim anları özledim..
yanındayken güvende oldugumu hissetmeyi.. senin saclarımı.. yanaklarımı oksamanı özledim..
yanında uyuyakaldığımda izlediğin televizyondan gelen sesleri.. o kliplerin anlamsız melodilerini özledim..
birlikte bütün gün çizgifilm izlemeyi özledim..
banyonun o loş mavi ışığı altında öpüşmeyi özledim..
son kalan bi kaç saniyede gitme diye yankılanan sesinin yalvarışlarını özledim..
kapıdan çıkarken beni defalarca öpmeni.. sanki çok uzaklara gidiyormuşçasına sarılmanı özledim..
merdivenlerin yarısında.. ''sevgilim gel bişey söylemeyi unuttum'' diyerek beni geri döndürerek kandırmanı son bi kez daha öpmeni özledim..
evin bütün kalabalığına rağmen yalnız kalabilmeyi özledim..
dışarda yağmurlar yağarken içerde seninle olmayı özledim..
kıyafetlerimizin renk uyumu yüzünden tartışmayı.. en basit kavgalarımızı özledim..
beraber fotoğraf çekilmeyi sonra hiç birini beğenmemeyi özledim..
odanın tek çeken yerine telefonları bırakıp birlikteyken titreyen telefonlara aldırmamayı özledim..
öpüşürken çalan kapıyı bi daha çalsın açarız diye geçiştirmeyi .. sonra kapıdakini unutmayı özledim..
bana yaptığın çok şekerli az soğutulmuş nescafeleri içmeden gitmeyi özledim..
ağlarken sen.. gözyaşlarını kalbimde hissetmeyi özledim..
günün sonuna yaklaşıp ayrılma vaktimiz geldiğinde sanki ben seyahate çıkıyormuşumda sen evde beni bekliyormuşsun diye oynadığımız evcilik oyununu özledim..
bana bişey olamsın diye çırpınışarını .. üzerime titremeni özledim..
bütün gün dışarda koşuşturup yorulmayı,sonra içip eve dönerken otobüste sana sarılarak uyuya kalmayı özledim.. ben okula giderken senin işe gitmeni ama yinede yanyanaymış gibi beraber olma duygusunu hissetmeyi özledim..
saatlerce evden çıkman için sana ısrar etmeyi ama sonunda yenilip seninle kalmayı özledim..
bi türlü kararlaştırdığımız saatte evden çıkamayıp heryere geç kalmayı özledim..
beraber içtiğimiz ucuz şaraplarda kafayı bulmayı özledim..
ayrılıp , ayrılıp, barışmayı özledim...
ama bilmiyodum bu küçük ayrılıkların büyük ayrılıklara temel olduğunu.. bir gün biz olmaktan çıkıp sen ve ben olacağımızı..
bir gün gururumuzun.. kıskançlığımızın.. ve hırsımızın .. sevgimizden agır basacağını..
ve şimdi özledim seni sevgilim..
yanımda başkasıyla.. ellerimde başkasının elleriyle..
dudaklarımda başkasının nefesiyle özledim seni..
delicesine.. en kuvvetli acıyı hissedercesine.. bana ait olan teninin .. ellerinin.. gözlerinin.. benden sonra başkalarna değdiğini bilircesine.. özledim..
evet biliyorum . aşk hatadır. aşk acıdır. aşk aptallıktır.
şimdi söyle sen hiç aşık oldun mu yüreğim.?
özledim...
sabahları bana kapıyı acan arkadasının şşşştttt! sesiyle parmaklarımın ucuna basa basa odana gelip seni öperek uyandırmayı özledim..
sinirlendiğin zaman gözlerini ardı ardına defalarca kırpışını özledim..
zamansız kıskançlıklarını özledim..
elini tutup sanki dünyaya meydan okurmuşçasına kalabalıkta yürümeyi özledim..
bizi kıskananlara inat herkesin önünde aşkımızı gözlerimizle haykırmayı özledim..
kavga edip bi sinirle çekip gitmeyi, telefonumu kapatıp ulaşılmazlığı seçmeyi, şarkımızı dinleyip ağlayarak seni aramayı özledim..
kim kimi daha çok öpcek diye yarıştığımız.. o ardı ardına öpüşlerimizi özledim..
beni ne kadar çok seviyorsun dediğinde.. kollarımı açıp gökyüzü kadar demeyi özledim..
beraber kafaları çekip aptal hayaller kurmayı özledim..
senin sorunlarını kendi sorunlarımmış gibi yaşayıp kendi sorunlarımı senin üstüne yıkmayı özledim..
yanyana o kadar çok vakit geçirmekten sadece birbirimizin anladığı dilde konuşup milletin bize boş boş bakmasını özledim..
mutfakta kahve pişirirken kahve makinesinin çıkardığı bateri sesine dair kurduğumuz hayali özledim..
bir saat boyunca hiç durmadan kavga etmeyi sonra hepsini küçücük bir öpücükle unutmayı özledim..
gözlerine baktığımda aklındakileri okumayı özledim..
sizin eve kaçak giriş, çıkışlarımı özledim..
her kavgadan sonra seni terkedip gitmeyi özledim..
seninle ölesiye kavga edip ertesi gün seni ölesiye sevdiğimi farketmeyi özledim..
tartıstıgımızda icimde olan o huzursuzluğu, geceleri uyuyamamayı özledim..
kafan dumanlıyken kurduğun o garip hayalleri özledim..
beraber aynı anda farklı şeylere gülmeyi daha sonra bunu farkedip daha da çok gülmeyi özledim..
sen uyurken ortalığı toplamayı.. yanında üstüste sigaralar yakmayı .. sensiz olduğumu hissettiğimden o dumanlarda boğulmayı dilediğim anları özledim..
yanındayken güvende oldugumu hissetmeyi.. senin saclarımı.. yanaklarımı oksamanı özledim..
yanında uyuyakaldığımda izlediğin televizyondan gelen sesleri.. o kliplerin anlamsız melodilerini özledim..
birlikte bütün gün çizgifilm izlemeyi özledim..
banyonun o loş mavi ışığı altında öpüşmeyi özledim..
son kalan bi kaç saniyede gitme diye yankılanan sesinin yalvarışlarını özledim..
kapıdan çıkarken beni defalarca öpmeni.. sanki çok uzaklara gidiyormuşçasına sarılmanı özledim..
merdivenlerin yarısında.. ''sevgilim gel bişey söylemeyi unuttum'' diyerek beni geri döndürerek kandırmanı son bi kez daha öpmeni özledim..
evin bütün kalabalığına rağmen yalnız kalabilmeyi özledim..
dışarda yağmurlar yağarken içerde seninle olmayı özledim..
kıyafetlerimizin renk uyumu yüzünden tartışmayı.. en basit kavgalarımızı özledim..
beraber fotoğraf çekilmeyi sonra hiç birini beğenmemeyi özledim..
odanın tek çeken yerine telefonları bırakıp birlikteyken titreyen telefonlara aldırmamayı özledim..
öpüşürken çalan kapıyı bi daha çalsın açarız diye geçiştirmeyi .. sonra kapıdakini unutmayı özledim..
bana yaptığın çok şekerli az soğutulmuş nescafeleri içmeden gitmeyi özledim..
ağlarken sen.. gözyaşlarını kalbimde hissetmeyi özledim..
günün sonuna yaklaşıp ayrılma vaktimiz geldiğinde sanki ben seyahate çıkıyormuşumda sen evde beni bekliyormuşsun diye oynadığımız evcilik oyununu özledim..
bana bişey olamsın diye çırpınışarını .. üzerime titremeni özledim..
bütün gün dışarda koşuşturup yorulmayı,sonra içip eve dönerken otobüste sana sarılarak uyuya kalmayı özledim.. ben okula giderken senin işe gitmeni ama yinede yanyanaymış gibi beraber olma duygusunu hissetmeyi özledim..
saatlerce evden çıkman için sana ısrar etmeyi ama sonunda yenilip seninle kalmayı özledim..
bi türlü kararlaştırdığımız saatte evden çıkamayıp heryere geç kalmayı özledim..
beraber içtiğimiz ucuz şaraplarda kafayı bulmayı özledim..
ayrılıp , ayrılıp, barışmayı özledim...
ama bilmiyodum bu küçük ayrılıkların büyük ayrılıklara temel olduğunu.. bir gün biz olmaktan çıkıp sen ve ben olacağımızı..
bir gün gururumuzun.. kıskançlığımızın.. ve hırsımızın .. sevgimizden agır basacağını..
ve şimdi özledim seni sevgilim..
yanımda başkasıyla.. ellerimde başkasının elleriyle..
dudaklarımda başkasının nefesiyle özledim seni..
delicesine.. en kuvvetli acıyı hissedercesine.. bana ait olan teninin .. ellerinin.. gözlerinin.. benden sonra başkalarna değdiğini bilircesine.. özledim..
evet biliyorum . aşk hatadır. aşk acıdır. aşk aptallıktır.
şimdi söyle sen hiç aşık oldun mu yüreğim.?
özledim...
belki karamsarlığı sevdiğimdendir bilmiyorum ama çok güzel bi yazı olmuş o.O yeni yazılarını bekliyorum ikiside çok güzel..
YanıtlaSiltesekkür ederim . ilk yorum atansın . ''(1) ''pardon ne dedin? bölümünde yorum sayısını görünce fazla heycanlandım. sanırım yeni olmamdan (: büyük bir istekle devam edicem yazmaya ..
YanıtlaSilLariene katılıyorum belki melankoliyi sevdiğimden dolayı çok beğendim bende devamını bekliyorum. başarılar.
YanıtlaSilbaşarılar. güzel bir çalışma olmuş.
YanıtlaSilböyle büyük aşkların katkısıda olabiliyor zararı kadar.
büyükk bi aşktı.. ve büyük bi aşk olarak kalcak
YanıtlaSilyerine sevmek yalanda olsa zor olcak
debby atlatır bunları. umarım kardeşim öyle olur yani.
evet meleğim.. büyük bir aşktı..
YanıtlaSilkeske hic rastlamasaydım bu yazıya. keske bilmeseydim. keske dagılmasaydım. keske lanet okumasaydım.
YanıtlaSilkeske hic karsılasmasaydım