gggrrrrrr.! deliriyorum


hani böyle tipler vardır ya onu beğenmez bunu beğenmez ne yapsan yaranamazsın her şeye maydanozdurlar herşeye muhalefet...
geçen gün otobüse bindim otobüste otobüs olsa.. sanki gümrük arabası değilde sokak ortası beleşe ekmek dağıtıyolarda millet kuyruğa girmiş.. bi kalabalık bi kalabalık annanemin deyimiyle iğne atsan yere düşmez hani ööylee.
neyse zar zor ortaya kadar ilerledim iki adımda nefes nefese kaldım etrafımda insanların dışında bi ton kazma.. zaten çantamda ağır yorgunumda canım burnumda iyice sinirlendim bu duruma. beş,altı durak ilerledikten sonra hemen tutunduğum yerde oturan bayan inmek için kalktı bende baktım çevreye de oturması gereken eli ayağı tutmayan yaşlı hasta çocuklu biri varmı diye hani bak baktım bakmadımda değil neyse baktım oturmaya niyetli kimse yok oturdum bende çantamı kucaklayıp daha totomu koltuğa koyar koymazz teyzenin biri başladı amanda aman kimselere yer vermez bu gençlik iyice arsızlaştı terbiyesizleşti biz zamanında böylemiydik hiç anlamaz bu gençler nasıl insanlar bizi nasıl temsil ediyorlar utanıyorum ben onların adına .. felanda filan felanda filan.. o an senin utandığın gençlik sana saygısından cevap verememişti teyze ama sana olan kinimi burada haykırıyorum yoksa gözüm açık gitcem.
ulaan ne alakası var oturduuğum koltukla bizim geleceğimizin hani baktım öyle öküzlük yapıp lambadak oturmadımda hadi senin yerimde gözün vardı ee bu kadar laf yapcagına rica etsen yada yanıma gelsen ben zaten anlarda yer verirdim sana e be teyze. koltukla arsızlaşmayı terbiyesizleşmeyi nasıl bağladın.? biz zamanında böylemiydik diyo? sizin zamanınızda da çıtırlara kalabalıkta taciz ediyolarmıydı e be teyze.? sizin zamanınızda gençlik onu yap bunu yap şuraya git buraya git. yok şu sınavdı bu sözlüydü. yok finaldi carttı curttu çalışman gerekiyormuydu ha e be teyze? taşıdığın 40 kilo çanta yüzünden belin çöküyomuydu e be teyze? oturduğum otobüs koltuğuyla değilde okuduğum şeylerle temsil etmeyi seçiyorum ben bu ülkeyi e be teyze? keşke sizde carta curta maydanoza soğana uçan kuşa arıya laf yapacağınıza ülkede olup biten haksızlıklar için bu kadar çene çalsaydınızda en azından belki bir işe yarardı.. işte ben böyle insanlara deliriyorum yok yok çıldıırıyorumm elimde değill kıl oluyoruum be abiiiiiiiiiii.! neyseee
teyzenin son cümlesi ve benim verdiğim tek yanıt şuydu:
-ahh ahh nerde o bizim zamanımız nereye gidiyor şimdi bu gençlik?
ben: alsancağa teyze :)

ve kadının cevabımla kooocaaaman olup büyüyen gözleri otobüstekilerin kahkahası eşliğinde sinir sistemime zarar vermemek için otobüsün durduğu ilk durakta atıyorum kendimi dışarı :):)

2 yorum:

  1. erterpotpğsdşlksdfls yarıldım :D çok güzel la devam devam ! ya şu otobüs sıkıntısına çağre bulmaları lazım insanlık ayıbı şeler oluyo -_-"

    YanıtlaSil
  2. ahh ahh evet :D benşm maydonoz diye adlandırdıgım teyzeler amcalar ve diğerlerinede bir çaare lütfeeeen :D

    YanıtlaSil