bizim aşkımızın celladı karanlıklardı.. belkide uzaklıklar.. umarsızlıklardı..
bizim aşkımış yarım kalmıştı.. tamamlayamamıştık ..
ertelemiştik..
sevişlerimizi.. sevişmelerimizi..
bizde aşk askıda kalmıştı..
aşka olan masumiyetimizi kaybetmiştik.. birbirimize olan güvenimizi ve sevgimizi kaybettiğimiz zaman.. ve başka kollarda.. başka kalplerde.. başka tenlerde doyuma ermeyi tercih etmiştik..
birbirimizi bilinçli terketmiştik..
bile bile .. çığlıklarını .. haykırışlarını duya duya .. umursamadan aşka biz can çekiştirmiştik..
eskimiş maskeler takıp birbirimize gülümsemiştik..
yalanlarımızı ve ihanetlerimizi kulise gizlemiştik..
sahte rollerimizi beğenmiş.. benimsemiştik..
düşünüpte yapamadığımız onca şeye.. boş hayaller diyip geçmiştik.. geçiştirmiştik..
aslında bu olanlarla birbirimizi mahvetmiş.. eskitmişdik..
''biz'i' biz' yok etmiştik..
bizde artık dokununca dağılan kumdan kaleler gibiydik..
bizim aşkımış yarım kalmıştı.. tamamlayamamıştık ..
ertelemiştik..
sevişlerimizi.. sevişmelerimizi..
bizde aşk askıda kalmıştı..
aşka olan masumiyetimizi kaybetmiştik.. birbirimize olan güvenimizi ve sevgimizi kaybettiğimiz zaman.. ve başka kollarda.. başka kalplerde.. başka tenlerde doyuma ermeyi tercih etmiştik..
birbirimizi bilinçli terketmiştik..
bile bile .. çığlıklarını .. haykırışlarını duya duya .. umursamadan aşka biz can çekiştirmiştik..
eskimiş maskeler takıp birbirimize gülümsemiştik..
yalanlarımızı ve ihanetlerimizi kulise gizlemiştik..
sahte rollerimizi beğenmiş.. benimsemiştik..
düşünüpte yapamadığımız onca şeye.. boş hayaller diyip geçmiştik.. geçiştirmiştik..
aslında bu olanlarla birbirimizi mahvetmiş.. eskitmişdik..
''biz'i' biz' yok etmiştik..
bizde artık dokununca dağılan kumdan kaleler gibiydik..
bu yazın çok dokunaklı olmuş.. Mesafe kısmında çok içime işledi.Süpersin !
YanıtlaSilteşekkür ederim.. (:
YanıtlaSil