öfke.. sözcükler.. küfürler.. siz erkekler.

kendimi senin yerine koydum nolcak?ben dipdeyim sen seyirde!istediğin gibi
değil de buysam nolcak?ben alelade, sen nadide!eminim sevmediğine, eminimbir gün
bile sevmediğine.eminim sevmediğine,eminim, tek bir gün bile sevmediğine!gündüz
istemedin , gece istemedinne istediğini bir gün bilemedin!peşimden koştun da
nooldu?,yoruldun mu ? nooldu ? nooldu?




Nil'n bu şarkısını dinlediğimde aklıma hep zamanında köpek gibi sevdiğini düşünüpte.. sonradan aslında sofralarına meze olduğumu farkettiğim eski aşklarım geliyo.. ne zaman kescem şu nankör insanlara olan aptal güvenimi he? heyy erkekler genelleme yapıyorum.. ve bir kaçınız yüzünden hepinizden nefret ediyorum.. yada henüz etmesemde böyle bir potansiyele sahibim..evet salagın tekiyim ben. ve siz, hepiniz, iğrenç herifler olduğunuz için.. sevmeyi öğrenemeyip sanki bir kobay faresiymişim gibi yeteneksizliğinizi üzerimde testettiğiniz için .. üstelik bende enayi gibi size inandığım ve hala aşık olmaya devam ettiğim için evet böyleyim.. ne kadar kötü söz varsa o benim.!
heey siz lanet olasıca pezevenkler... biliyomusunuz? aslında ben.. ben aslında.. hmm şey ..
testislerinizi ellerimle koparıp boğazınıza dizmek istiyorumm.





ohh be. siktir git.

2 yorum: