and im back beyb yeah :D

uzun zaman kaybolunca öldüm sanıp sevindiniz diğğğmi lön?
ahh !!
üzgünüm kaltaklar daha bitmedim..
hala burdayım ; sımsıkıtaşgibisımsıkıtaşgibi!!


ps:sizi özledim. !

:D smdnalskfmsfgkjdfhkl


:

3 yorum:

  1. J. ;seni özledim .Sana bir teklifim var :D Buluşalım .Birbirimizin hakkında 'hiç' denilecek kadar az şey bilmemize rağmen birbirmizi çok iyi anlamamızın tadını çıkararak 1 gün geçirelim .Ne dersin ?

    YanıtlaSil
  2. bence geç bile kaldık derim L. teklifin tarafımdan mutlulukla onaylanmıştır . ps. bende seni özlediiim :)

    YanıtlaSil
  3. Şu an İzmirdesin diymi ?Sonraki yoruma mailimi yazıyorum mail at planı yapalım (;

    YanıtlaSil