Mimlenmisim uleean (:

simdik söle oluorm efenim cok canım Leucotheacıgım beni mimlemis de az biraz . (:
baya heyecanlıyım bu arada seyy bu ilkde . ahhaa mimn konusu mu.? hmm evet ona gelelim diğğmi.?

kendim hakkında 7 garip şey.


*aşık olmam ama bana aşıkmış gibi davranıp sonra cekip giden adamlara köpek olcak derecede takıntılıyım. ve bundan nefret ediyorum . fazla hırs yapıyorum.


* annemin degimiyle essek kadar olmama ragmen hala fena derecede skateboard kayma hevesiyle hayata baglıyım bi gün bende skater olucaaaam ulaan .!


*az biraz alkolik olma yönünde ilerlemekteyim sanırım . bu acı verici.


*sigaramın dumanını içmeyen insanların saclarına üfleyip onları deli etmekten çok büyük bi zevk alıyorum çok mutlu oluyorum ne garip.S ? .


*malesef kafam iyiyken insanları ısırmak gibi bi hobiye sahibim. ertesi gün mor kollarla boyunlarla yanıma gelen insanları hatırlamamakda cabası .


*giydiklerime göre sac rengimi degistirmek gibi bi takıntıya sahibim kızıl . siyah. sarı. kumral. mavi. ve bu artık beni cok sıkıyo. sonunda kel bi varlık olcam sanırım. amaaaan allahımmm nayır nolamazz.


*verdiqim sözleri ve yeminleri asla tutmam böyle şerefsiz bi yapıya sahibim. kalıplasmıs seyleri hic sevmiyorum. bu yüzden sadece yapcam dedigimde bilin ki gercekten yapacagmdr .
(:



Vazgecemedigim 7 sey.


*
cep telefonu.
*nikotin.
*piercing.
*joint
*izmir
*hic normal olmayan arkadaslarım
*müzik



sevgili ucandepik mimlemek istiyorum seniiiiiiii.








6 yorum:

  1. Hemen hemen tüm maddeler bnde de aynı desem ? :D

    YanıtlaSil
  2. yoksa biz kardesmiyiz (:
    izmir kızlarının genel özelligi sanırsam yada biz benziorz cok :):)

    YanıtlaSil
  3. Evet :) ciddiyim çok çok yakın hissettim kendime hani böyle uzun zamandır tanıyormuşum gibi .Ya da onun gbi bişey :D

    YanıtlaSil
  4. bu senin profiline ne zmn grsem ve basına gelen herhangi biseyi ne zaman anlatsan banada oluo iste (:

    YanıtlaSil
  5. Böyle boş bi tebessüm yerleşti yüzüme nedense :) bence sen bana msnini falan ver :D

    YanıtlaSil